news

nutizie

Tiandeli Co., Ltd hè stata stabilita in u 2007, situata in Tianjin Binhai New Area, adiacente à Tianjin New Port, chì hè u più grande centru di distribuzione di prudutti d'importazione è di esportazione in u Nordu di a Cina è u Nordu di a Cina.Tiandeli Co., Ltd furnisce principarmenti sulfuru di sodium, hydrosulfide di sodium è prudutti di serie.I prudutti di sopra chì ci focalizemu sò tutti certificati da SGS, BV, FAMI-QS ...... Cù 16 anni di sperienza di esportazione, basatu nantu à una forte capacità di consegna, Tiandeli hà una relazione di cooperazione stabile cù i clienti in u mondu sanu.

A nostra fabricazione, Inner Mongolia Lichuan Chemical Co., Ltd., hè stata custruita in u 1969. Hè ben cunnisciuta da a marca "Bayan sulfuru di sodiu" in l'ultimi decennii.Avà hè una impresa d'alta tecnulugia è una unità di primu livellu in a Regione Autònoma di Mongolia Interna cù a produzzione annuale di idrosulfuru di sodiu 10.000 tunnellate / annu, sulfuru di sodiu industriale 20.000 tunnellate / annu.A nostra fabbrica cum'è u nostru grande Supporter hà passatu a certificazione di sistema di qualità ISO9001: 2000 in 2002. I prudutti gudiri una bona riputazione sia in i mercati domestici è straneri per via di a bona qualità cuntinuvata.Ùn hè micca solu vendutu bè in Cina, ma ancu assai vendutu à l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'India è u Pakistan, Africa, Australia, Sudamerica è cusì.

"Alta qualità, serviziu eccellente, prezzu raghjone" sò i trè vantaghji di u mercatu di a nostra cumpagnia.Avemu da cuntinuà à accoglie sinceramente i clienti novi è vechji per cooperà cun noi per un benefiziu mutuale è un futuru megliu.

Tiandeli Co., Ltd
Tiandeli Co., Ltd

Tempu di Postu: Feb-09-2022